🎉 Get free shipping every day by subscribing to our newsletter

Le Match De Thomas

35,000 تومان

کتاب‌ Le Match De Thomas یک مجموعه داستان به زبان فرانسوی است تا خود را سرگرم کنید طراحی شده است و این کتاب زبان فرانسه را در قالب داستان‌ها و احساسات مردم به زبان‌آموزان معرفی می‌کند.

دسته بندی ها ,

توضیحات

کتاب Le Match De Thomas از سری کتاب‌های Lire en Francais facile می‌باشد. این کتاب بهمراه یک سی‌دی شامل فایل‌های صوتی برای زبان‌آموزان زبان فرانسه تنطیم و تهیه شده است. این اثر در سطحح A1 و از انتشارات صاحب نام hachette به چاپ رسیده است. در این کتاب در ۶ فصل تنظیم شده و در این سطح حدود ۳۰۰ الی ۵۰۰ کلمه زبان فرانسه در آن به کار رفته است. در پایان داستان نمونه سؤالاتی با هدف خاص آموزشی به همراه جواب برای زبان‌آموز آورده شده است. از این کتاب داستان زبان‌آموزان سطح A2 و حتی B1 نیز می‌توانند بهره‌ی لازم را ببرند. یکی از نقاط قوت یادگیری زبان به روش داستان خوانی این است که لغاتی که در سیر خواندن داستان می‌اموزیم بلافاصله وارد حافظه‌ی بلند مدت ما خواهد شد.

 

در کتاب مسابقه توماس چه میگذرد؟

کتاب Le Match De Thomas شرح داستان بچه‌هایی است که در سال جدید تحصیلی یک دانش‌آموز جدید به کلاس آن‌ها اضافه می‌شود. این دانش‌آموز جدید لئو نام دارد و فرزند یک مجری مشهور برنامه‌های تلوزیونی است. لئو به سرعت در دل بچه‌های مدرسه جا باز می‌کند و همه جذب او می‌شوند و سعی می‌کنند که مثل او باشند. تنها کسی که در این راه از بقیه جدا حرکت می‌کند توماس است که تحت تاثیر این جو قرار نمی‌گیرد. در ادامه داستان می‌خوانید که چه مشکلی برای لئو به وجود می‌آید و همه او را ترد می‌کنند و توماس موفق می‌شود روابط دوستانش و جو بد کلاسشان را با انجام یک مسابقه متحول کند و اتحاد بین همکلاسی‌هایش را محکم‌تر نماید.

 

چگونه می‌توان کتاب Le Match De Thomas را تهیه کرد؟

زبان فرانسه یکی از زبان‌هایی است که یادگیری آن بسیار دشوار است. از این رو برای یادگیری آسان آن باید از کتاب‌های کمک آموزشی خوب استفاده کرد. یکی از این کتاب‌های کمک آموزشی می‌توانند کتاب‌های داستان باشند. همانطور که در بالا توضیح دادیم کتاب‌های داستان برای تمامی سطوح می‌توانند در زمینه افزایش گستره‌ی دایره لغات کمک شایانی بکنند. از نمونه‌های دیگر این کتاب‌ها می‌توان به En famille و Arsene Lupin contre Herlock Sholmes نیز اشاره کرد. شما می‌توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی فرسپاهان تهیه فرمایید. با خرید از ما محصول خود را درب منزل یا محیط کار خود تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

مؤلف

قطع

CD/DVD

شماره شابک

زبان

نوع جلد

تعداد صفحات

انتشارات

موضوع

,

نوع چاپ

کتاب کار

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Le Match De Thomas”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *