🎉 Get free shipping every day by subscribing to our newsletter

دیکشنری تصویری Oxford Picture Dictionary

110,000 تومان

دیکشنری‌های تصویری منابع خوبی برای آموزش زبان هستند که در آن‌ها زبان‌آموز بواسطه تصویر‌ها لغات را می‌آموزد و همین امر سبب یادگیری سریع‌تر، با ماندگاری بالاتر می‌شود. کتاب Oxford Picture Dictionary 3rd که به اختصار به آن OPD می‌گویند نمونه ای قدرتمند از این دست ابزارهای آموزشی زبان انگلیسی می‌باشد.

دسته بندی

توضیحات

معرفی دیکشنری تصویری Oxford Picture Dictionary

Oxford Picture Dictionary یا همان OPD یک فرهنگ‌نامه تصویری است که با استفاده از جذاب، لغات کاربردی زبان را آموزش می‌دهد. اینگونه دیکشنری‌ها تمام واژگان را دربرنمیگیرند، بلکه فقط تعداد زیادی از واچگانی که ضروری هستند را در خود گنجانده است. دیکشنری‌های تصویری با ایجاد رابطه بین مغز و چشم، تمام اطلاعات دریافتی را سریعا به خاطر می‌سپارند. در این نوع فرهنگ‌نامه‌ها شما توضیحی در رابطه با لغات نمی‌یابید و فقط تصویر مربوطه موجود است. لازم به ذکر است که این کتاب از انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده‌است. این کتاب برای رده‌ی سنی بزرگسالان طراحی شده است. ولی همین انتشارات برای رده‌ی سنی کودکان و نوجوانان کتاب Longman Childrens Picture Dictionary را نیز به چاپ رسانده‌است.

دید کلی کتاب آموزش زبان انگلیسی آکسفورد پیکچر دیکشنری ویرایش سوم

این کتاب موجب می‌شود که دایره لغات او افزایش یابد و بتواند از آن‌ها در جملات مختلف استفاده کند. اکثر زبان‌آموزان بدلیل ندانستن معنای دقیق واژگان و کاربرد آن‌ها قادر نیستند به درستی به مکالمه با فرد دیگر بپردازند. موضوعاتی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده‌است عبارتند از :

  • موضوعاتی پیرامون زبان روزمره
  • موضوعاتی پیرامون مردم
  • موضوعاتی پیرامون مسکن و خانه
  • موضوعاتی پیرامون خوراک
  • موضوعاتی پیرامون پوشاک
  • موضوعاتی پیرامون بهداشت و سلامتی
  • موضوعاتی پیرامون جامعه و محیط اطراف
  • موضوعاتی پیرامون حمل و نقل
  • موضوعاتی پیرامون کار
  • موضوعاتی پیرامون زمینه‌های مطالعه
  • موضوعاتی پیرامون گیاهان و حیوانات
  • موضوعاتی پیرامون تفریحات

ویژگی‌های بارز فرهنگ نامه تصویری آکسفورد

کتاب دیکشنری تصویری Oxford Picture Dictionary بیش از ۴۰۰۰ واژه و اصطلاح انگلیسی را در خود جای داده‌است. یادگیری این حجم از کلمات و اصطلاحات، خود تحول عظیمی در روند یادگیری زبان‌آموز ایجاد می‌کند. در ضمن همراه این کتاب یک سی‌دی نیز ارائه می‌شود که زبان‌آموز را با لهجه و تلفظ صحیح آشنا می‌کند. علاوه بر آن،این کتاب دارای مکالماتی است که نحوه‌ی استفاده از لغات آموزش داده‌شده به شما را در جمله آموزش می‌دهد. طبقه‌بندی کلمات با توجه به موضوع آن‌ها سبب می‌شود که شما تمام لغات مورد نیاز پیرامون آن موضوع را یاد بگیرید و بهتر از آن‌ها استقاده کنید.

خرید دیکشنری تصویری Oxford Picture Dictionary

کتاب‌های دیکشنری تصویری بسیار مؤثر هستند در امر آموزش بدلیل ایجاد یک ارتباط تصویری بین لغات. از این رو این کتاب‌ها خواهان زیادی در بین زبان‌آموزان پیدا کرده‌اند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی فرسپاهان خریداری نمایید. با خرید از ما محصول خود را درب منزل یا محیط کار خود تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

مؤلف

قطع

CD/DVD

شماره شابک

زبان

نوع جلد

نوع کاغذ

انتشارات

موضوع

نوع چاپ

کتاب کار

تعداد صفحات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری تصویری Oxford Picture Dictionary”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *