🎉 Get free shipping every day by subscribing to our newsletter

کتاب آموزش زبان انگلیسی NorthStar4 4th Edition

100,000 تومان

مجموعه کتاب های  NorthStar  Listening and Speaking در پنج سطح (از مبتدی تا پیشرفته) مطابق با سیستم آمریکایی در زمینه تقویت مهارت گفتاری و شنیداری و با توجه به اهداف آکادمیک، زبانی و مقاصد شخصی زبان آموز ارائه می شود.

دسته بندی ها ,

توضیحات

معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی NorthStar4 4th Edition

کتاب NorthStar 4 سطح چهارم مجموعه متد کامل و جامع NorthStar میباشد. این متد توسط انتشارات Pearson به جاپ رسیده‌است. تنظیم این کتاب بر پایه‌ی لهجه آمریکایی می‌باشد. لازم به ذکر است که این کتاب در ۸ درس با موضوعات به‌روز و کابردی تنظیم شده‌است. یکی دیگر از حسن‌های این متد این است که هم خود آموز میتوان آن را مطالعه کرد و هم مدرس محور. این متد یکی از قوی‌ترین متد‌های حال حاضر برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری در سطح بالا است.

ویژگی‌های کتاب نورس استار ۴

کتاب آموزش زبان انگلیسی NorthStar4 4th Edition ویژگی‌های بارز زیادی دارد که اینجا به تعدادی از آنها می‌پردازیم.

  • این کتاب زبان‌آموز را با MyEnglishLab کاملا آمیخته می‌کند. در این فضا تمرینات اضافه، ارزیابی مداوم و بازخورد فوری، تنو موضوعات و موضوعات به‌روز وجود دارد.
  • این ارزیابی آنلاین به مدرسین اجازه می‌دهد تا پیشزفت زبان‌آموز و تسلط بر مطالب و مهارتهای آن را پیگیری کنند.
  • این کتاب با طراحی جدید و طرح‌های گرافیکی خاص تبدیل به کتابی جذاب‌تر از همیشه شده‌است.
  • در این کتاب موضوعات متنوعی در هر درس آورده شده‌است. این موضوعات کاملا به‌روز هستند و کاملا متنوع هستند.از این رو ذهن زبان‌آموز کاملا به چالش کشیده می‌شود. همچنین دایره لغات او به حدی افزایش پیدا می‌کند که به راحتی می‌تواند در مورد هر بحثی اظهار نظر کند و وارد مباحثه بشود.
  • به همراه این کتاب یک لوح فشرده تصویری DVD ارائه شده‌است. این دی‌وی‌دی شامل 10 کلیپ ویدویی مطابق با سیستم آمریکایی است. از  جمله گزارش‌هایی از شبکه‌های خبری در موضوعات مختلف ارائه‌شده که باعث افزایش مهارت شنیداری زبان‌آموز می‌شود.

خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی NorthStar4 4th Edition

اگر شما از پیروان این متد باشید پس حتما به تازگی کتاب NorthStar 3 را تمام کرده‌اید. شما عزیزان حتما بعد از آن به سراغ کتاب NorthStar 4 خواهید آمد. چرا که این متد را به‌خوبی شناخته‌اید و شیفته‌ی آن شده‌اید. اما عزیزانی که هنوز با این متد آشنا نیستند و در سطح پیشرفته هستند، خوب به ادامه این مطلب دقت کنید. بدون شک از انتخاب این متد برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود پشیمان نخواهید شد. این متد در بین مدرسین و زبان‌آموزان علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. چرا که به تمامی اهداف زبان‌آموزان عزیز جامه عمل می‌پوشاند و همین به زبان‌آموز انگیزه‌ی ادامه دادن می‌دهد. شما می‌توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی فرسپاهان خریداری نمایید. با خرید از ما می‌توانید محصول خود را درب منزل یا محیط کار تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

مؤلف

قطع

CD/DVD

شماره شابک

زبان

نوع جلد

تعداد صفحات

نوع کاغذ

انتشارات

موضوع

,

نوع چاپ

کتاب کار

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش زبان انگلیسی NorthStar4 4th Edition”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *