🎉 Get free shipping every day by subscribing to our newsletter

کتاب متد انگلیسی American English File3 2nd Edition

55,000 تومان

American English File 3 چهارمین کتاب مجموعه آموزشی American English File می باشد که با توجه به محتوای گیرا و متنوع توانسته از زمان انتشار تا کنون مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این کتاب برای شروع آموزش دیدن و یادگیری زبان انگلیسی با لهجه امریکن طراحی، چاپ و عرضه بازار شده است.

دسته بندی ها ,

توضیحات

معرفی کتاب American English File3 Second Edition

برای اینکه بتوانید بر یک زبان مسلط شوید و به راحتی آن را صحبت کنید، باید برتمام مهارت‌های چهارگانه و به خصوص گفتار مسلط شوید تا بتوانید در تعاملات خود به طور موثری شرکت پذیر باشید. کتاب متد انگلیسی American English File3 2nd Edition متودی برای آموزش بزرگسالان می‌باشد که توسط نویسندگانی چون Christina Latham Koenig و Clive Oxenden گردآوری و در انتشارات بین المللی آکسفور(Oxford) چاپ و منتشر شد. در دنیای امروز که جهان ارتباطات و تعاملات است یادگیری زبان یک امر بسیار مهم محسوب می‌شود و سری کتاب american english file 3 یکی از بهترین و مؤثرترین کتاب آموزش سریع زبان انگلیسی می‌باشد.

دید کلی درباره ی ویرایش دوم کتاب

بیشترین تمرکز این کتاب بر تقویت زبان از طریق ایجاد فضاهای واقعی و غیر واقعی آموزشی است، این روش به گونه ای است که مدرس با ایجاد فضاهای غیر واقعی و خیالی سعی در قرار دادن زبان آموزان در موقعیت‌های واقعی را دارد، این مسئله موجب تسریع در فرآیند یادگیری می گردد، همچنین کلمات و متن‌های کاربردی با موضوعات بسیار جذاب، انگیزه و علاقه‌ی زبان آموزان را به طور درس به درس بالا می‌برد، که می توان در زیر به آنها اشاره کرد:

  • صحبت کردن درباره انواع مشاغل
  • بحث و گفتگو درباره مسکن
  • زندگی
  • شکست و موفقیت
  • ظاهر انسان‌ها
  • مباحثی درباره خوراک
  • خرافات ورزشی
  • مباحثی درباره مدارس و آموزش جوانان

ویژگی کتاب امریکن فایل ۳ ویرایش دوم

این کتاب شامل ۱۰ درس می‌باشد که بر روی مهارت گفتاری و شنیداری زبان آموز تمرکز دارد. در قسمتی از کتاب، آموزش نحوه تلفظ آورده شده که به همراه نکات و تمرین‌های کتاب به تقویت مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ زبان آموز کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بارز این کتاب سی دی و کتاب کار آن است. سی دی و کتاب کار بر رو تقویت مهارت گفتاری، شنیداری، دیداری و نوشتاری زبان آموز تمرکز دارد. اگر به دقت این کتاب را بررسی کنید متوجه خواهید شد که این کتاب بسیار کاملتر از مابقی کتاب‌های هم سطح خود می‌باشد.

خرید کتاب American English File3 ویرایش دوم بصورت آنلاین از وبسایت فرسپاهان

مشخصه اول برای انتخاب یک کتاب خوب برای زبان آموز، سطح کتاب می‌باشد. زبان آموز باید با توجه به سطح خود و صلاح دید مدرس، کتاب خود را انتخاب نماید. پیشنهاد ما در فروشگاه فرسپاهان کتاب متد انگلیسی American English File3 2nd Edition است. این کتاب یکی از بهترین متود‌های آموزش سریع زبان انگلیسی است. شما به راحتی میتوانید با خرید از فروشگاه اینترنتی فرسپاهان کتاب خود را درب منزل یا محیط کار خود تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

قطع

زبان

نوع جلد

نوع کاغذ

موضوع

,

کتاب کار

CD/DVD

نوع چاپ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب متد انگلیسی American English File3 2nd Edition”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *